For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

donderdag 21 maart 2013

Welkom op mijn blog!!

Sinds vandaag heb ik ook een blog. Ik hoop er zo snel mogelijk een paar creaties op te zetten :) Ik zou het leuk vinden als jullie je reacties en tips bij de creaties neer willen zetten. Super leuk om zo via een blog andere ideeën op te kunnen doen. :) Even tussen haakjes: mijn moeder heeft ook een blog, haar grote hobby is ook kaarten maken, en deelt sinds kort haar creaties op de volgende blog: http://ellieskaarten.blogspot.nl/. Kom gerust weer eens een kijkje nemen op mijn blog!

Groetjes,
Lisanne

1 opmerking:

  1. Heel veel plezier met je blog en het kaarten maken.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.