For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

vrijdag 7 juni 2013

Vintage-Strand-Jongetje

Hallo volgers en andere bloggers,
 
Heerlijk dat zomerse weer, gisteren heb ik heerlijk in het zonnetje zitten borduren. Als je nog niet bent begonnen met borduren, dan zou ik zeggen begin ermee, want het is super leuk om te doen en het is helemaal genieten om het nu in het zonnetje te doen. Ik heb nu ook de nieuwe vierkante mal van Ann gekregen en heb die al borduurt, maar nog niet afgewerkt, dat ga ik vanmiddag en morgen doen. Maandag show ik jullie het resultaat ;) Ik kan al wel verklappen dat het een strandkaart wordt.
 
Nog meer nieuwtjes...
Gister kreeg ik van Marina de vraag of ik gastdesigner wilde worden voor haar webshop en blog. Super leuk natuurlijk, iets wat ik niet verwachtte omdat ik me zelf nog als een 'beginner' zie. Ik heb super veel zin om voor haar aan de slag te gaan. Nieuwe hobbyspullen nodig? Kijk dan eens rond in haar webshop, je kunt het zo gek niet bedenken, alles wat je nodig hebt heeft ze voor 'n leuke prijs en hoewel ze in Duitsland woont, is de site in het Nederlands. Tot en met 12 juni heeft ze 15% korting op alle producten! Ik wil iedereen bedanken die telkens een leuke reactie geeft, met plezier lees ik ze telkens weer!
 
 Webshop
 
Nu we weer bijgekletst zijn, wil ik jullie mijn kaartje laten zien die ik in het zonnetje heb geborduurd ;) De schelpen zijn gemaakt met een mal van Marianne Design en het plaatje heb ik van internet. Ik heb mettlerdraad gebruikt met lichtblauw en bruin, maar doordat het licht op de foto 'raar' valt lijken de kleuren anders. Mooie foto's maken is nog lastiger dan een kaart maken voor een hele moeilijke uitdaging!
 
 
 
Dit kaartje wil ik bij een paar challenges mee laten doen. Als eerste bij Hobbyjournaal, daar was de opdracht om met het borduurpatroon van de challenge iets te maken, ook wil ik dit kaartje mee  laten doen bij WLVC, Scrap Cards challenge waar je volgens kleuren van een foto een creatie moest maken en als laatst bij Just A Note.
 
Geniet van het mooie weer, maar vooral van je kaartenhobby!
Groetjes Lisanne

13 opmerkingen:

  1. Hallo Lisanne, prachtig kaartje heb je geborduurd, heb het ook geborduurd maar moet er nog een mooie foto van maken....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lisanne,

    Ten eerste wil ik je van harte feliciteren met je DT schap.
    Als een beginneling zie ik jou absoluut niet hoor je maakt prachtige kaarten. Zo ook deze is heel mooi gemaakt en een heel mooi patroon heb je gebruikt.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Just a Note.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ciao Lisanne...
    What a very beautiful and particular things you make...
    I am a new your follower...thank you very much for your comment...
    hugs Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW, das ist eine traumhaft schöne Nostalgiekarte, ich bin total begeistert!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lisanne, wat een prachtige kaart heb je met dit patroon gemaakt.. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lisanne, wat weer een mooi kaartje, je bent op de borduur toer, hihi.
    Heel erg leuk dat je met deze prachtige kaart gezellig mee doet met de challenge bij Scr@p-Cards!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Lisanne, wauw meisje wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor het Hobbyjournaal, ik hoop dat de random jou kiest, je kaart is prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lisanne, wat een mooie kaart heb je gemaakt en wat een prachtig borduurwerk laat je ons zien. Heel mooi.
    Lieve groetjes van Plony ( owner-designer van WLVC).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi borduurwerkje heb je op je kaartje verwerkt Lisanne, erg leuk dat je meedoet bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje heb je gemaakt en schattig plaatje.
    En prachtig geborduurd zeg!
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lisanne your card is fantastic, I love the stitching and the image, it has come together perfectly.
    I wish you lot's of luck in your challengers
    hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oooooh, liebe lisanne, da gratuliere ich dir ganz herzlich zum GD bei marinas shop....bei marina macht es wirklich freude durch die regale zu stöbern....*lach*
    ...dein kärtlein gefällt mir ganz, ganz wundervoll und ich kann dir nur weiterhin viel sonnenschein wünschen....bei herrlichem wetter gelingen die karten noch besser, gell....
    liebe wochenendgrüssleins
    ruth..chen;-))
    ps....ich freue mich so sehr über dein liebes kommentieren bei mir....danke...viele knuddel...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gemaakt! Knap gedaan hóór en past prachtig bij onze zomerchallenge!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.