For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

donderdag 4 juli 2013

Lago Maggiore

Hoi Blogvriendinnen,
 
Allereerst wil ik Renate welkom heten op mijn blog, zij is mijn nieuwe volgster geworden. Renate, ik vind het erg leuk dat je mijn blog gevonden hebt en hopelijk blijf je m'n blog de moeite waard vinden. De komende 3 weken neem ik een blogpauze, dat wil zeggen ik plaats geen nieuwe reacties en creaties, maar kijk wel naar de nieuwe creaties van mijn volgers en hou de uitslagen van challenges wel bij. Na de 3 weken blogpauze, kom ik weer bij al mijn volgers langs om de creaties te bewonderen en natuurlijk een reactie achter te laten, wat de laatste weken niet veel is gebeurd door drukte rondom laatste schoolweken en nu vakantie. In de 3 weken dat ik een zomerstop op de blog heb, ga ik natuurlijk wel door met freubelen: voorraadje stempels kleuren, borduren enzovoorts en het resultaat laat ik na die 3 weken zien. Hopelijk komen jullie na die 3 weken weer net zo vaak langs als jullie afgelopen tijd deden, ik waardeer het heel erg en lees de reacties telkens weer met veel plezier.
 
Als laatste kaartje voor de vakantie laat ik het volgende kaartje zien:
Omdat ik niet de adressen heb van al mijn volgers is deze kaart 'digitaal' voor jullie volgers. Ik heb er een echt vakantiekaartje van gemaakt met als thema Italië. Alle mallen en designpapier zijn van Marianne Design (papierblok Vintage Journey). Voor de foto heb ik het kaartje op een tijdschrift over Italië gelegd.


 
Dit kaartje wil ik mee laten doen bij de volgende challenges: Cards und More, WLVC, Hobbyhome en AnMa.
 
Ik hoop jullie over 3 weken weer iets nieuws te laten zien & wens jullie allemaal een hele fijne, zonnige vakantie toe!
Groetjes Lisanne

13 opmerkingen:

  1. Heel leuk gemaakt! Leuk dat je met onze challenge meedoet bij WLVC.Fijne vakantie!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vakantie kaart Lisanne, wens je een hele fijne vakantie en zie het wel als je er weer bent....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke vakantie Lisanne! geniet er van, en hopelijk mooi weer!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van je vakantie Lisanne, en bedankt voor je deelname bij WLVC met dit vakantieland kaartje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kun je als leuker onderwerp bedenken net voor je vakantie. Dat is wel erg handig want zo kan niemand zeggen dat je ze vergeten bent een kaartje te sturen. Leuk dat je meedoet met de julichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is weer schitterend! Fijne vakantie. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel origineel je kaart Lisanne....heel mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij WLVC en ik wens je een hele fijne vakantie. Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt
    een hoop moois op te zien .
    Gezellig dat je mee doet met de Challenge van het Hobby Home blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje, heel mooi gedaan, zo net voor de vakantie ;-) Geniet van jouw vakantie!

    En leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super heb je deze kaart gemaakt en de kaart met het aapje vind ik echt zoooooo leuk!! ik wens je een hele fijne vakantie en geniet er inderdaad maar lekker van.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh liebe lisanne....dein kärtlein ist ein traum....ganz, ganz wundervoll gelungen....
    liebe grüsserleins....
    ruth...chen;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje!! En ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad. Drukte met school is erg herkenbaar. Ik heb zelf net een opleiding afgerond en wacht tot mijn diploma-aanvraag is goedgekeurd.
    Nu hopelijk weer meer tijd voor de hobbies!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.