For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

donderdag 14 november 2013

14 november 18 jaar CANDY/CHALLENGE

Hoi mede-blogsters,

14 november hoop ik 18 jaar te worden en 18 worden is best een 'bijzondere' verjaardag, omdat je ineens van alles mag: autorijden, stemmen enzovoorts, maar ook minder leuke dingen als belasting etc. betalen ;) Maar goed, dat hoort er nou eenmaal bij. Ik wil een kleine 'challenge' houden voor al mijn volgers, ben je nog geen volger kom er dan gezellig bij. De opdracht is stuur mij een verjaardagskaart voor 14 november en bij elke 18 kaarten geef ik een leuke prijs weg. Een scrappakket als je van scrappen houdt en een kaartenborduurpakket als je meer van borduren houd, ik zal op je blog kijken wat je het meest doet. Wil je mee doen, stuur dan een e-mailtje naar: lisannebakker95@gmail.com dan stuur ik je mijn adres.

Je hoeft deze 'challenge' niet op je blog te zetten, maar het zou natuurlijk wel leuk zijn als je het deed. Let op: je moet wel volger zijn of worden om met de verloting van de prijs mee te doen.

Groetjes Lisanne

24 opmerkingen:

  1. Ik ga een mooi kaartje voor je maken hoor! 18 jaar wat een mooie leeftijd!!
    Ik hoop dat er veel reacties komen en veel kaartjes!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ook een kaart voor jou maken, tenslotten is 18 jaar worden niet niks :-).
    Ik stuur je nog een mail voor je adres,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lisanne,
    ook ik zal een mooie kaart voor je maken en ik hoop dat je samen met die van mij nog heeeel veel kaarten krijgt.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles Liebe und Gute zum 18. Geburtstag wünscht Dir Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je net gemaild.
    Want er is niets mooiers dan leuke post te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Lisanne, en wat een leeftijd al.
    Super lief dat je dit wilt doen. Stuur je een mailtje, je krijgt een kaartje van me hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja 18 is een speciale leeftijd.

    ik zal je een kaartje sturen als ik je adres krijgt.

    En super leuk dat je dit doet.

    Liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Lisanne ,
    was für eine tolle Karte ,schaut aus wie eine Sprayerkarte ....
    echt klasse...
    vielen danke auch für deine lieben kommentare bai mir auf dem Blog

    glg anne2411

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou we gaan je zeker een kaart sturen met je 18 verjaardag hoor en hoop dat je er heel veel krijgt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Lisanne, first of all: You are a super talented young lady!!! It´s always such a pleasure to vist your blog or to see your cards and projects on the dashboard.
    Thanks for your lovely words on my blog. No, I am sorry. I have no pattern for the baby´s wardrobe because I created it by my own - but I will try to make a tutorial - when the "christmas countdown" is over :)).
    Have a fantastic day - and happy crafting!!!
    Looking forward to your next projects!
    Regards and "Hugs", Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga je natuurlijk een kaart sturen wat een leeftijd zeg ,heerlijk 18 jaar worden dat word volop genieten ik wou dat ik het nog kon zeggen,maar dat is al een poosje geleden.
    Ik zet het berichtje in de zijbalk en stuur je mail voor het adres.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lisanne ik ben je 50 ste volger geworden en ik stuur je ook een kaart hoor 18 jaar een geweldige leeftijd.
    Groetjes Sietie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lisanne,
    Natuurlijk doe ik mee! 18 jaar worden is weer een mijlpaal en moet groots gevierd worden. Ik ga mijn best doen op een hele mooie kaart....
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Danke für die Einladung, da mache ich doch gerne mit, und danke für deine Kommentare freut mich sehr.Habe dich in meiner Sidebar eingetragen
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben nu eerst eens volger bij je geworden. Leuk dat ik jou en je mams heb leren kennen.
    Ik ga mijn best doen om een kaartje voor je te maken want 18 jaar is heel bijzonder! Mijn 2e dochter is het vorig jaar in dec. geworden.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Via andere blogs ben ik hier terecht gekomen en ik wil je wel een kaartje sturen voor je verjaardag.
    Kom je ook een kijkje nemen bij mij?

    Groetjes Hermien
    http://handmadebyhermien.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Lisanne, ik ben net je volger geworden, je maakt ook prachtige kaarten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Lisanne. IK zag bij iemand anders op de blog dat je een leuke candy hebt. Ik wil je graag een kaart sturen. Het mailtje is al onderweg. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lisanne Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag. Toevallig kom ik vandaag op je blog. Ik hoop dat je een hele leuke verjaardag hebt vandaag. Geniet ervooral van. Ik heb genoten bij het rondkijken op je blog. Je maakt prachtige kaarten met of zonder borduren. Erg leuk. Volgster word ik nog wel. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Lisanne,
    Vandaag is de dag dat je het echt zeggen mag: IK BEN 18 vandaag!!!!
    Van Harte Proficiat en ik wens je een super fijne dag!!!!
    Lieve groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lies,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag ,geniet ervan .
    18 wat een magisch getal he.
    Liefs Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Er is er 1 jarig hoera, hoera........van Harte Gefeliciteerd Lisanne met je 18de verjaardag en een hele gezellige dag vandaag!! en hopelijk was je kaart een verrassing voor je omdat ik het adres aan mama Ellie had gevraagd, hihi. maak er een Giga feest van....want je wordt maar 1 keer 18 jaar!!! Liefs van Gerie


    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Lisanne,
    Van Harte Gefeliciteerd een gezellige verjaardag en feest ze je word maar 1 keer 18.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.