For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

zaterdag 1 februari 2014

Valentijnskaart

Hoi allemaal,

Daar ben ik weer. Even geleden, maar heb een ontsteking bij m'n wervels gehad en de nek en schouderspieren zaten helemaal vast. Je snapt al, dan kun je niet zo fijn hobbyen. Met fysiotherapie gaat het gelukkig nu al veel beter en ben ik weer terug ;) Door bovenstaande heb ik nu een keer een eenvoudig kaartje, omdat zolang borduren niet goed lukte. Dit kaartje is als inspiratiekaartje voor het 'Ons Borduurkaarten' blog, want daar is zonet een nieuwe challenge gestart. Het thema is vast al duidelijk: verwerk het thema liefde op je kaart en gebruik rood garen met borduren (je hoeft niet alleen rood te gebruiken, het mag ook gecombineerd zijn met andere kleuren). 3 februari wordt de winnaar van de vorige challenge bekend gemaakt, dus ik denk dat er genoeg reden is om eventjes een kijkje te nemen op 'Ons Borduurkaartenblog' en ik hoop dat jullie weer zo massaal mee doen! Mijn DT-maatjes hebben hele mooie kaartjes gemaakt... Ik zou zeggen ga er voor zitten en geniet op 'Ons Borduurkaartenblog'.


Ben je nu nog niet overtuigd om mee te doen, dan laat ik de prijs ook nog zien hier ;)


Dit wil iedereen wel winnen of niet? Ik zou zeggen pak je naald en draad en ga aan de slag en wie weet win jij deze maand de prijs. Je kunt mee doen tot 28 februari.

Heel fijn weekend allemaal & tot de volgende blogpost!
Groetjes Lisanne

12 opmerkingen:

  1. Hoi Lisanne. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt TOP. Geweldig leuk gemaakt. Wat vervelend dat je zo in de lappenmand zit.! Eerst grieperig en half en nu dit weer...... Ik hoop dat je snel weer beter wordt. STERKTE Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart ziet er supermooi uit.
    Beterschap hoor.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Lisanne
    Fijn hoor dat het de goede kant opgaat met je, soms heeft genezing nu eenmaal langer tijd nodig, maar als het maar beter gaat,
    Je kaart is prachtig, ondanks dat het borduren nog niet zo lekker gaat, top dat je toch een voorrbeeldkaart hebt gemaakt voor Ons borduurkaartenblog.
    Gauw beter worden hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer prachtig! Mooi borduurpatroon! Beterschap met je wervels en spieren, hoop dat het borduren gauw weer lekker soepel gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lisanne
    2014 is voor jou niet zo goed begonnen hè! Wat naar dat je zo in de lappenmand zit...ik wens je veel beterschap meis!
    Knap dat je toch nog even kon borduren voor de challenge en ook al vind jij hem éénvoudig, je hebt er wel één gemaakt! en een heel mooi voorbeeld kaartje!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lisanne,

    Je kaart had ik al even bewonderd, hij is prachtig geworden.
    Beterschap gewenst!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lisanne,
    Niet fijn als je in de lappenmand zit, kan ik over mee praten..maar je kaartje is prachtig, mooi geborduurd, van harte beterschap, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Lisanne,
    Deine Karte sieht wunderbar aus und die Stickvorlage und das Herz mit den Rosen ist eine sehr schöne Kombination.

    Liebe Grüße
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend dat je telkens zo in de lappenmand zit... Hoop dat het nu de goede kant blijft opgaan.
    Een schitterende kaart!
    Zie ik je volgende week nog in Harderwijk?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo dit ziet er prachtig uit zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lisanne. Als het me lukt dan ga ik' 's morgens. Zou leuk zijn om elkaar daar te zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lisanne,
    Het zit je niet mee...hopelijk gaat het al weer een stukje beter met je.
    In ieders geval leuk je hier weer tezien. Dit is echt prachtig gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.