For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

donderdag 17 juli 2014

Beterschap en heel veel leuke 'nieuwtjes'

Goedemiddag lieve blogvriend(inn)en,

Allemaal leuke dingen de laatste tijd... Op het blog van Tiets heb ik een mal met de letters 'Liefs' gewonnen van Joy! Crafts, toen was ik al heel blij en later zag ik dat er al weer nieuwe volgers bij zijn gekomen: José en Annette. Heel erg leuk dat jullie me gaan volgen, hopelijk doen jullie hier nog leuke ideetjes op voor jullie eigen kaarten en dergelijke. En de vele reacties ondanks de vakantie: super bedankt allemaal! Vandaag heb ik nog een kaartje voor jullie en daarna zal het 2 weken stil zijn hier op de blog, omdat ik 2 weekjes op vakantie ga. Daarna kom ik weer terug met scrapkaartjes, doosjes, borduurkaarten, Magnoliakaarten: er ligt al van alles klaar, maar het moet nog even wachten ;) Vandaag nog een borduurkaart voor de liefhebbers, want dat was alweer even geleden. Ook bedankt voor het meeleven rond het afrijden voor rijbewijs B (personenauto). Het duurde even, maar kijk eens op de foto (eindelijk!!!):

 

De borduursters onder ons kennen Corrie vast en zeker wel van haar eigen blog of van 'Ons Borduurkaartenblog' waar ik in het team zit. Zij moest vorige week onverwacht naar het ziekenhuis en omdat ik weet dat ze van geborduurde kaarten houd, heb ik ondanks alle drukte toch nog een kaartje kunnen borduren. Wat werkt borduren toch ontspannend... Een aanrader voor ieder die het nog nooit gedaan heeft ;) Ik laat maar snel de foto van het kaartje zien, want anders klets ik er zo nog een stuk bij aan ;)

 

Met dit kaartje wil ik mee doen met de alles mag challenge van Hobbyhome.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie en tot over 2 weken!
Groetjes Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs Lisanne!! Mooie kaart heb je ook gemaakt. Vrolijke kleuren en ontzettend leuk plaatje.
    Hele fijne vakantie en groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lisanne
    ik vind het top voor je dat je je rijbewijs hebt gehaald, het duimen heeft geholpen.
    Ook je mooie kaart van jou en je moeder staat hier te pronken, dank je wel.
    Rest mij nog om je een super gave vakantie te wensen, kom lekker uitgerust terug.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou hier ook nog een keer gefeliciteerd met je rijbewijs en wat een prachtige kaart heb je voor corrie gemaakt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en je kaartje is prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations Lisanne on passing your driving test :) Well done.
    Your card is gorgeous I love the bright cheerful colours.
    hugs
    sharon:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herzlichen Glückwunsch liebe Lisanne zu Deinem bestandenen Führerschein. Deine Karte sieht auch sehr schön aus !!!!

    Ich wünsche Dir einen schönen Urlaub und liebe Grüße von
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lisanne, Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs. Je kaart die je voor Corrie hebt gemaakt is heel erg mooi geworden. Fijne vakantie.
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lisanne,
    Ook hier van harte gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs!!!
    Top!!!!! Je kaart voor Corrie ie erg mooi, weet zeker dat ze hier blij mee is!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.