For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

dinsdag 12 augustus 2014

Parfum Exquis

Ha volgers en andere kijkers op mijn blog,
 
Deze creatie wilde ik al eerder plaatsten, maar telkens lukte het maken van de foto's niet goed: te veel schaduw, kleuren die heel anders op de foto lijken dan in het echt enzovoorts...
Maar nu kan ik jullie foto's laten zien die wel n beetje gelukt zijn qua kleur.
Het is een doosje geworden met Marianne Design producten!
In Parijse vakantiesfeer.
De mevrouw is aan het shoppen geweest: zie de gestempelde details (schoenen, parfum).
Ik denk dat de producten die ik van MD gebruikt heb wel duidelijk zijn op de foto's, zo niet, stel er dan gerust een vraag over in een reactie of via de mail (lisannebakker95@gmail.com)


 
Met dit doosje wil ik meedoen bij de volgende challenges:
- Marianne Design
- Marianne Design Diva's
(nieuwste product: knipvel van de vrouw en het hondje met bijbehorend papierblokje)

Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot ziens hier op de blog!
Groetjes Lisanne

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje zeg heel mooi de kleuren en details.
    Ik was even een poosje afwezig heb inmiddels een nieuw blog.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt Lisanne!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je ook bij onze challenge meedoet met deze prachtige creatie Lisanne.
      Bedankt voor je deelname!
      Groetjes,
      Marleen
      MD Challenge Blog

      Verwijderen
  3. Mooi doosje Lisanne, veel moois om te bekijken.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lisanne,
    Ik heb hem uitvergroot en goed bekeken natuurlijk!! Wat een prachtig vintage kaartje, het gaat steeds beter en beter!!! En wat een leuk knipvel met de dame heb ik nog niet gespot! Super mooie detail en echt zo mooi gedaan....complimenten!!!! Je vroeg of ik nog naar Zwolle ga? ik wil wel graag, maar het is niet naast de deur en ook al heb ik 30 jaar mijn rijbewijs, ik vind op de snelweg rijden echt geen pretje, omdat ik het veel te kort doe....misschien toch nog maar eens een paar rij lessen nemen, het is te zot een eigen auto met crouse control en niet over de snelweg rijde?!? hihi. Ik weet er rijden ook trijnen en misschien ga ik dat wel doen als ik ga hoor je het van me, goed?
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. TREINEN natuurlijk wat een type fout...schaam!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lisanne wat een prachtige creatie is dir. geworden. Leuk zijn deze materialen. Ik heb een paar weken geleden ook een paar kaarten met dit vel gemaakt. Maar jij hebt erg je best gedaan en het resultaat mag er zijn. Heel goed Lisanne. Wanneer gaan jullie naar Zwolle. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt Lisanne!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje Lisanne wat prachtig gedaan.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo, das ist eine fantastische Karte superschön gestaltet eine wahre Augenweide! Vielen Dankmdas du an unserer 1.challenge der Marianne Design Kreadiva´s teilnimmst!
    Liebe Grüße deine Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf doosje heb je gemaakt Lies erg mooi.
    Gezellig dat je weer mee doet met onze MD challenge.
    Groetjes mama Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een super mooi doosje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een kunst werkje met alle mooie MD produkten!
    Ziet er fantastisch uit, fijn dat je meedoet bij
    Marianne Design Divas en het nieuwe Marianne Design Krea diva's challenge blog! Tot snel,
    LG BLankina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card. Thanks for joining us at our first MD Kreadiva´s challenge.

    Hugs,
    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eine tolle Karte! Gefällt mir sehr!
    Danke für Mitmachen bei Marianne Design Kreadiva´s!
    Viele Grüße Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.