For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

zaterdag 18 mei 2013

Uiltjes zijn hip

Hoi volgers en bloggers,

Wat een leuke reacties weer, super bedankt! Cindy, jij heel erg bedankt, vanmorgen zaten de afdrukjes al bij de post, ben er super blij mee! Ik ga er zo direct mee aan de slag, maar voordat ik weer aan het freubelen ga, laat ik jullie eerst mijn uilen 'projectje' zien. Uilen zijn helemaal 'hip'. Op T-shirten, aan kettingen, maar ook in de hobbywereld is de uil niet meer weg te denken, daarom heb ik een uilenkaart en uilencadeaudoosje gemaakt. Deze kaart en doosje heb ik gemaakt voor m'n nichtje die nu examens doet, daarom heb ik er echte meidenkleuren voor gebruikt. Ik hoop dat ze slaagt en dat ik dit dan aan haar kan geven. Natuurlijk hoop ik ook dat zij, maar jullie bloggers ook, dit een 'geslaagd' cadeautje vinden. Voor deze creaties heb ik een hele lijst aan hobbyspullen gebruikt, deze heb ik hier niet neergezet, omdat het anders een erg lang bericht wordt. Heb je vragen over welke spullen ik gebruikt heb, laat dan een reactie achter, dan zet ik het in een reactie erbij.


Op de volgende foto staat het uiltje alleen. Ik heb er een doosje ingemaakt, waar een klein cadeautje in kan, zoals een zakje snoep/chocola of een klein flesje parfum.


De uil van het cadeaudoosje heb ik in het klein nagemaakt met de mal van MD, om zo van het kaartje en het doosje een leuke combi te maken.


Deze uilen wil ik mee laten doen bij:
- Cards and Scrap
- Kartenallerlei
- Scrap Cards Challengeblog

Deze keer was het geen borduurkaard, maar ik hoop dat jullie deze scrapkaart ook leuk vinden. Volgende week komen er weer 2 borduurkaarten!

Allemaal een heel fijn, lang Pinksterweekend toegewenst & willen jullie me laten weten wat jullie hiervan vonden? Zal ik vaker zo'n combi maken of gewoon bij borduurkaarten blijven? Ik kijk uit naar jullie reacties :)
Groetjes Lisanne

15 opmerkingen:

  1. liebe lisanne, was für ein hübsches bildchen von dir....nun weiss ich, wer solch zauberhafte werklein macht....*lach*
    dein set mit dem eulchen ist allerliebst und ein parfümfläschen darin verschenkt, das macht garantiert viel freude....auf deine neue fadengrafikkarte freue ich mich auch schon....ich wünsche dir ein schönes pfingstfest...
    liebe grüsse
    ruth..chen;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart zeg en doosje is ook erg leuk, heb hem zelf ook gemaakt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lisanne, Fijn dat de stempelafdrukjes goed zijn aangekomen. Ik vind de uiltjes erg leuk. Het doosje is ook erg leuk om cadeau te doen! Je borduurkaarten zijn prachtig, maar dit is ook erg leuk geworden. Misschien moet je het afwisselen, dan kunnen we van al je prachtige creaties blijven genieten! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Lisanne
    Ik ben blij om jou in blogland te zien, je bent echt een creatieve dame, dat laat je nu ook wel weer met je doosje en kaart zien.
    Ik ben nu al benieuwd naar je kaart met de magnolia, succes meisje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie uilenkaart daar zal de geslaagde vast heel blij mee zijn.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van Card & Scrap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lisanne. Het is een erg mooie kaart geworden mooie kleuren. Het uiltje is erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw,wat een schitterende kaart is dit geworden vind hem helemaal geweldig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een hele geslaagde combi! En waarom zou je je beperken tot borduren? Scrapkaarten zijn ook altijd heel mooi en van jouw hand zeker!
    Ik hoop dat je nichtje geslaagd is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat onwijs leuk zeg een kaart en doosje!
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards & Scrap Challengeblog.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Lisanne your owl projects are wonderful.
    Every-one loves owls no matter what age.
    hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Lisanne your owl projects are wonderful.
    Every-one loves owls no matter what age.
    hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja hoor mooi gedaan heel erg grappig deze uilen. Leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke uitwerking van de opdracht!
    Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb jij mooie en lieve creaties gemaakt!
    Bedankt dat je meedoet bij Cards&Scrap.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke uil kaart en doosje.
    Ik vind de kleuren erg mooi.
    Erg leuk gemaakt.

    Dank je wel voor het mee doen aan de Challenge dieren bij Scrap Cards Challenge Blog.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.