For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

zaterdag 25 april 2015

Gastauteur Marianne Magazine (1)

Hallo blogbezoek(st)er,

Een enorme verrassing toen ik paar maand terug in mijn mailbox keek...
Ik had een mail van Marianne Perlot of ik gastauteur wilde zijn voor de zomereditie van het Marianne Magazine.
Lang hoefde ik niet na te denken, want dat vond ik ontzettend leuk en natuurlijk wilde ik dat!
Het thema was bloemen vlinders en als het even kon met de materialen die zij mij toestuurde.
Ik kreeg de mallen van de callasbloemen en nog een paar.
Callasbloemen zie je bij begrafenissen, maar ook bij bruiloften.
De kaarten wilde ik in dezelfde stijl houden, dus werd het bruiloft!
Wat vinden jullie van mijn gastauteurkaart?


Voor de werkbeschrijving en gebruikte materialen wil ik jullie verwijzen naar het Marianne Magzine!

Met de volgende challenges wil ik meedoen:

Mijn tweede gastauteur-kaart hoop ik binnenkort aan jullie hier op het blog te laten zien!
Fijn weekend en een hele fijne Koningsdag!

Knutselgroet Lisanne

7 opmerkingen:

  1. Super leuk Lisanne ik zag je mooie kaarten al staan in het blad, Ik kan mij voorstellen dat het een enorme verrassing voor je was om als gastdesigner iets te mogen maken voor het Marianne Magazine.
    Gefeliciteerd hoor je maakt ook schitterende kaarten.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een eer en wat een gave kaart....Heel mooi hoe je met de mallen hebt gewerkt en het is een prachtig geheel geworden.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig tafereeltje heb je ervan gemaakt. Ik vind hem heel leuk! Groetjes, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations Lisanne on being a guest designer for Marianne Magazine. You should be so very proud of yourself.
    Your card is magnificent and hopefully we will see more of your cards in the magazine.
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEFELICITEERD Lisanne, wouw sta je in een blad meis!
    Heel goed gedaan! En wat heb je een schitterende kaart ervoor gemaakt!
    Wat zul je trots zijn!!! Dit beloofd nog wat voor de toekomst!!
    Geniet er maar lekker van...dik verdiend!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dat je gastauteur mag zijn. Je kaart is prachtig geworden.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card, I love it :)
    Thank you for playing with Marianne`s Design Divas :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.