For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

maandag 1 juli 2013

Babymeisje

Hoi blogvriendinnen,

In het blogwereldje begint het iets rustiger te worden, heeft vast te maken met de zomervakantie, ook ik plaats waarschijnlijk minder creaties en kom wat minder vaak langs, maar na de vakantie hoop ik het zeker in te halen! Na de vakantie hoop ik 2 keer in de week in ieder geval een creatie te plaatsen, 1 keer een geborduurde kaart en 1 keer een scrap/vintagekaart. Als het zover is zal ik er nog wel meer van vertellen. Leuk dat er weer een volgster bij is gekomen, welkom Hannie! Super leuk dat je mijn blog gevonden hebt en dat je volger bent geworden.

In het pakketje van Marina zat ook een scrapvel met babyplaatjes. Eerst wist ik niet goed wat ik er mee zou gaan doen, omdat op het plaatje vrij veel geel te zien is en geel is niet bepaald mijn favoriete kleur. Ik ben tussen onze verzameling scrappapier gaan kijken en vond er nog een paar babyvellen met ook de kleuren roze, paars en geel van het babyplaatje. Die heb ik erbij gebruikt, dit is het resultaat:


 
 
 De mal van het label kun je in de webshop van Marina kopen, heb je hem nog niet en je wilt hem graag, kijk dan eens op de volgende link: http://www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu/nl/marianne-design-labels-marianne-design.html Ook het babyscrappapier is in haar webshop te krijgen.

 
Het vlindertje, sok, label en postzegel komen allemaal van mallen van Marianne Design. De hoek is van Joy! en de bloemen komen van de ponsen van Nellie.

Met dit kaartje wil ik graag mee doen bij Crealing, Hobbyhome en AnMA.

Hele fijne dag verder gewenst en ga je op vakantie deze week, hele fijne vakantie toegewenst!
Groetjes Lisanne

12 opmerkingen:

  1. so cute and lovely, perfect and warm welcome for a new baby :)), hugs renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk en lief kaartje!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lisanne, wat een lief kaartje heb je gemaakt. Leuke kleuren heb je gebruikt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel erg mooi kaartje Lisanne, mooie kleuren en ziet er lief uit...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke babykaart heb je gemaakt! De kleurtjes vind ik ook erg mooi gekozen :)
    Dankjewel voor het meedoen aan de HH-challenge.
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,
    wat heb een mooie, lieve babykaarten gemaakt! Schattig zijn ze. En je kerstkaart is ook zo'n prachtige kaart geworden. Super!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je babykaart is schattig Lisanne, ga jij maar lekker van de vakantie genieten, je hebt het verdient, tot snel.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je veel mooie stansen verwerkt! Je papier past perfect bij je plaatje, alsof het erbij hoort!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de STANSchallenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful baby card Lisanne, I love the colours and the design.
    hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful baby card Lisanne, I love the colours and the design.
    hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een heel mooi kaartje voor Marina gemaakt Lisanne!
    Prachtig zoals de kleuren bij elkaar passen!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.