For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

woensdag 9 juli 2014

Strandkiekjes

Lieve blogvolgers,

Ruim een maand terug heb ik iets geplaatst, hopelijk zijn jullie me niet vergeten? ;) (grapje hoor) Het was zo druk met verslagen en observatieverslagen voor stage en soms een dagje voor de klas staan wat ook de nodige voorbereiding nodig had en dan ook nog een drukke toetsweek... Dit koste zoveel tijd dat ik de keus had gemaakt om bloggen en fröbelen even helemaal op 0 te zetten, want nu heb ik 7 weken lang de tijd om er mee bezig te zijn en de opleiding is natuurlijk wel belangrijker voor de toekomst dan het bloggen, hopelijk begrijpen jullie dit. Nu heb ik stage afgerond, ga de kinderen wel een beetje missen, want ik heb een super fijne tijd daar gehad.

Toen ik afgelopen vrijdagmorgen de laatste toets gemaakt had, ben ik 's middags gezellig een middagje gaan knutselen met mijn moeder. We hebben allebei strandkaarten gemaakt en dit is de mijne geworden:

 
Dit kaartje doet mee bij de volgende challenges:
- HobbyNu
- Live and Love
- Marianne Design
- De Creatieve Zebra
- Creatieve Cutting (cuttlebug)
- Cherish This (Photo in the corner left under)
 
 
Voor afscheid van stage moest ik bijna 80 kleuters trakteren en wat vinden ze lekkerder dan chips? Dat is altijd een groot feest voor ze, dus de keus was snel gemaakt. Alleen een zakje chips geven vond ik niet leuk, er moest iets creatiefs bij en dat werd een label met waterballonnetjes (leuk voor in de vakantie!). Met een stukje gekleurd wol heb ik dit gemaakt met behulp van de bowdabra.
 

Ik ga zo weer lekker fröbelen voor wat DT-werk, maar eerst wil ik jullie nog heel hartelijk bedanken voor alle lieve reacties en de nieuwe volgers die erbij zijn gekomen van harte welkom heten! Ik hoop jullie nog vaak langs te zien komen op dit blog en hoop dat je er wat ideetjes op kan doen die je kan gebruiken.

Verder rest mij nog te zeggen: een hele fijne zomervakantie en tot de volgende blogpost!
Groetjes Lisanne

27 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooie zon, zee, strand-kaart heb je gemaakt! Heel leuk gedaan met het fototoestel en de afdrukjes.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer prachtig Lisanne en tja, soms moet je keuzes maken maar ik zie vanzelf wel weer wanneer je iets laat zien, lang leve het bloggen;)
    Liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk vergeten wij jou niet!!!! En top dat je even voor je opleiding kiest...super dat je een leuke stage hebt gehad, leuk hoor een paar daagjes voor de klas en je hebt ze meteen maar flink verwend Lisanne, hele lieve traktatie voor de kids! En je gemaakte kaartje samen met mama Ellie is heel erg mooi, heel leuk de zee in het fototoestel, dat geeft een hele mooie diepte! Ik wens je een heerlijke zomer vakantie !!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart! Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je dsat fototoestel weer eens hebt gebruikt, ik was al bijna vergeten dat we die ook nog hadden.
    Je hebt er een prachtkaart mee gemaakt, al net zoveel talent als je moeder.
    Heel veel succes met je opleiding want die gaat uiteraard voor.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige strandkaart Lisanne, ziet er geweldig uit hoor!!! ;)
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wouw hele mooie kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor, vergeten was ik je niet. Ik vermoedde al dat je even druk was voor school. Jammer dat je stage erop zit maar je houdt wel een leuke herinnering eraan over. En de kinders een heerlijk zakje chips met fijne waterballonnetjes.
    Superleuke strandkaart Lisanne! Heerlijk om ontspannen te kunnen freubelen met mams.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lisanne, Wat fijn dat je je stage goed heb kunnen afronden.. Je zal de kinderen wel missen ;-)
    Gezellig dat je nu weer tijd had om met je moeder te knutselen, heerlijk hoor. En het resultaat mag er zijn!
    Heel mooi gemaakt deze strandkaart.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke MD kaart, leuk die soort collage..
    Fijne vakantie,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart zoveel mooie details super Lisanne !
    Leuk voor al die kids rond je dat zal je zeker missen nu had ik ook in het begin van de vakanties.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lisanne,

    Leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen en ook volger bent geworden. Natuurlijk ga ik jou ook volgen want je maakt prachtige creaties. Ook het doosje een paar blogberichten hieronder vind ik erg mooi gemaakt...

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW, eine traumhaft schöne Arbeit....Kompliment!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Moooooooi !!! Super gave kaart.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Lisanne, wat een prachtige kaart. Leuk met het fototoestel en de leuke plaatjes. Leuk gemaakt. Ik heb je wel gemist op het blog! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie strand kaart! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Lisanne!! Leuk je weer te zien hier op je blog!!!
    Miste je al hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk vakantiekaartje Lies ik vind het heel erg leuk bedacht hoe je de plaatjes als fotootjes bij het fototoestel hebt gecombineert. En fijn dat je nu weer tijd hebt om met onze MD challlenge mee tedoen.
    Groetjes Mama Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi strandkiekje en wat leuk dat je meedoet bij CCC.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige zon, zee strand kaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. HI fab card, I love beach cards and layouts, this is fabulous. Caroleanne from Cherish This x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a nice summer card. Thanks for joining Cheris This - Memories for Life:)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Lisanne,
    Great play with the dies. Thanks for linking up to LLC's "By the Sea" challenge - have a nice Summer!

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wunderschöne Kombination Deiner Marianne-Details !
    LG Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi this is very lovely, I love summer themes like this, just perfect. thanks for joining with us at CHERISH THIS. X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.